iT's Me ShABy

Wednesday, March 11, 2009

MeH BoRaK2.......

halohaaaaaa......
selamat betemu kembli.....(wahh gitu)...
korang nk tau x betapa bosan nye aku mggu ni...
pas2 keje lak cam siot je..
cam ari nie...company aku nye KWSP(ala EPF tu...)..
org kerajaan ni x wat keje ke????
tensen siot.....aku dh submit 14 thn(lebih kurang lah..) yg lepas korg tau x....td diorg call kate aku x submit lg...
maun x hangin aku dia buat nye....nk kene sita kot pekerja diorg ni....
aku dh hantar nk masuk 2 bln dh nk aktif EPF tu...
bengang je aku ngn pekerja diorg ni...bengang punye bengang aku nk promot kawan aku nye blog gak ni... dia dh bsing suh promot myk wangi dia..
sian plak...
kalu ada masa g lah lawat blog ni ye.....
http://www.ladydegyptianpotion.blogspot.com/
k no kalu ada mase g nengok blog dia ni...huhuhuhuhuhu...
nti aku pon dpt % gak.......

posted by shaby at 11:33 AM

2 Comments:

hallooo..
nk tanye sikit??nie nurul ke??
tgk muke cam nurul jek..
hehe..

(k.pae)

March 14, 2009 at 12:28 AM  

nurul lah nie...k pae oiiii

April 5, 2010 at 4:13 PM  

Post a Comment

<< Home