iT's Me ShABy

Monday, April 5, 2010

WinDu Lah Pulak KaT My DirTy BloG nIe.....

Salam,
aduhai dh lame x mengapdate kan diri kat blog......
aku dh NIKAH...hehehhe...sedar x sedar dh sebulan setengah aku jdi bini org....my life is complete now....
hari tu kekonon nk join tweeter, tp sebulan je bertahan, sebb tweeter x best langsung.....
sejak aku jd isteri yg agak solehah nie, bahagia lah pulak idop aku..c lesbo tu pown dh x ngaco dh hidup aku....
then 1hb April ari tu aku join biz ngn membe agak belangkas ngn aku Adilah Ghazali (a.k.a Lady D a.k.a Jessica Alba) biz tu agak best lah jugak...cume aku lambat sket nk paham acano nk join biz tu...biase lah memory card gig x bape nak beso..so lambat lah sket nk memahamkan nyer..hahhahha..tp yg best kami cume bg modal jer...yg lain ade partner yg buatkan...KALI NIE JE LAH....pasni kene lah buat sndri...plan2 blaja....baru berjaya...tgu lah ujung blan nie...nk tgk masyukkk ke x....=)
sementara nk tgu ujung baln, aku pown ape lagi study lah menatang tu satu2...naik bepino mate aku nie....hahaha.

nanti aku akan apdate BIZ aku camne goman nyer...
posted by shaby at 3:19 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home